Decydując się na zabieg w naszym salonie akceptujesz warunki ogólne :

regulamin salonu

 

Godziny otwarcia Salonu Hairstylist Beata Kulak :

Pon-pt- 9.00-19.00 , Sobota-8.00-14.00.

W dniu świątecznym ustawowo wolne od pracy , salon będzie nieczynny

Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszych zamknięć lokalu a także do późniejszych otwarć.
Istnieje możliwość że w pewne dni salon będzie zamknięty.

Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przyjście na wizytę (ewentualne spóźnienia bez poinformowania nas o tym telefonicznie akceptowane są tylko do 10 min., po umówionym terminie – każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie istnieje możliwość odstąpienia od tej reguły.
W przypadku spóźnienia nie gwarantujemy pełnego wykonania usługi , w niektórych przypadkach spóźnienia oznacza brak wykonanej usługi. Usługa przepada , również gdy klient korzysta z karnetu bądź zaproszenia.

Ad2) zastrzegamy sobie prawo do opóźnień w przyjmowaniu klienta a także przepisywaniu go na inną godzinę lub inny dzień nawet tego samego dnia.

3) Zakup usługi w Salonie fryzjerskim Hairstylist Beata Kulak jest równoznaczne ze złożeniem przez klienta oświadczenia , iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Salon , poddaję się zabiegom z własnej , nieprzymuszonej woli, oraz że zapoznał się z ryzykiem niepożądanym, cennikiem i z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Za ewentualne konsekwencje klient będzie ponosił odpowiedzialność.

4) Zakres pracy i zużytych kosmetyków zależy od indywidualnej predyspozycji oraz potrzeb klienta , co ma wpływ na CENĘ końcową która może z każdą wizytą ulegać zmianie.

5) W przypadku gdy klient jest w naszym salonie pierwszy raz, poproszony zostanie o dokonanie przedpłaty (50zł – za zabiegi drobne,150zł zabiegi poważne.) która przepada z chwilą niestawienia się na umówioną wizytę. Klient zobowiązany jest przesłać potwierdzenie przelewu na wskazany adres mailowy kontakt@beatakulak.pl bądź w postaci mms na numer Tel 881225295 ….. minimum 7dni wcześniej

Brak zadatku skutkuje anulowaniem wizyty.

Zadatek należy wpłacać na Nr konta do przedpłaty : Kulak Beata ……..w tytuł wpisując swoje imie nazwisko oraz data wizyty

W przypadku rezygnacji z wizyty na mniej niż 48h zadatek przepada

Wizytę można przepisać najmniej 3 dni przed planowanym zabiegiem

W przypadku, gdy Klientka/Klient dwukrotnie nie stawił się na umówioną wizytę, przy umawianiu kolejnej poproszony zostanie o dokonanie zapłaty zadatku , która przepada z chwilą niestawienia się w umówionym terminie.

Zastrzegamy prawo do pobierania zadatków za wizyty umawiane w grudniu od każdego klienta .

Klientka/Klient umawiając się na zabieg zobowiązana/y jest to podania prawdziwego imienia, nazwiska, oraz aktualnego numeru telefonu. W przypadku, gdy tożsamość Klienta będzie podlegała przeczuciu wątpliwości obsługa Salonu, jest upoważniona do poproszenia o okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.

6) Jeżeli osoba dysponująca zaproszeniem upominkowym nie przyjdzie na umówioną wizytę i nie poinformuje o swojej nieobecności , Salon traktuje to jako usługę zrealizowaną. Nie dopuszcza się możliwości zwrotu gotówki za zakupione zaproszenie. Bonów/zaproszeń/karnetów i voucherów nie wymieniamy na gotówkę.

7) Na terenie Salonu Hairstylist Beata Kulak zakazane jest:
* palenie papierosów i zażywanie środków odurzających
* wnoszenie i spożywanie napojów alkoholowych
* głośne i niekulturalne zachowanie

*przyprowadzanie dzieci jeżeli nie było również zapisane na usługę

*przyprowadzanie zwierząt

*wnoszenie urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk – rejestrowanie obrazu lub dźwięku jest możliwe tylko za zgodą pisemną właściciela salonu. TELEFON KAMERA ITP

8) Udostępnienie danych osobowych, numerów telefonów przez klientów przy rejestracji jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Salon fryzjerski Hairstylist Beata Kulak  zgodne z obowiązującym prawem. Powyższe dane służyć mogą tylko i wyłącznie do obsługi klienta i kontaktowania się w celu obsługi rezerwacji i układania terminarza Salonu fryzjersko- kosmetycznego.

9) Ceny zawarte w naszym cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie. Salon fryzjersko kosmetyczny Hairstylist Beata Kulak nie ponosi odpowiedzialności za to, że klient nie zapoznał się z cennikiem salonu i usługami wchodzącymi w zamawiany pakiet usług, jednocześnie niedoinformował się stylisty szczegółowo przed dokonaniem usługi danego dnia.

Przed przystąpieniem do świadczenia usługi Klient musi poinformować stylistę o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych na piśmie z aktualną datą (klienci są w szczególności zobowiązani do poinformowania o: chorobach układu krwionośnego, limfatycznego, neurologicznego, psychicznego, skóry, w szczególności: o rozruszniku serca, kardiowertera, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce, zarażeniu wirusem HIV i innymi wirusami, ciąży lub okresie połogowym itd). Zatajanie chorób, schorzeń, lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klientkę/Klienta a na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy Salonu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje. Klientkę/Klienta zobowiązani są także do poinformowania pracownika Salonu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.

Klientka/Klient przed rozpoczęciem zabiegu powinni zdjąć biżuterię, zegarek, okulary. Salon Fryzjersko kosmetycznego Hairstylist Beata Kulak nie bierze odpowiedzialności za pozostawioną biżuterię.

10) Nasze promocje i rabaty nie łączą się.

11) Za przedmioty pozostawione na terenie Salonu fryzjerskiego Hairstylist Beata Kulak salon nie ponosi żadnej odpowiedzialności, i zastrzega prawo do wyrzucania wszystkiego pod koniec każdego dnia pracy.

12) Za usługi świadczone w Salonie fryzjersko kosmetycznym Hairstylist Beata Kulak płatności można dokonać gotówką i kartą.

13) Ewentualne skargi , wnioski i zażalenia prosimy kierować do właściciela salonu mailowo lub telefonicznie. Kontakt@beatakulak.pl  / kom 881225295

Reklamacje rozpatrywane są do 7 dni od daty wykonania usługi.

14) każda wystawiona negatywna ocena na nasz temat na portalach …..zobowiązuje do kary opartej na nieuczciwym działaniu na złą opinie salonu Hairstylist …

·  Personel Salonu w uzasadnionych wypadkach zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu.

·  Salonu Fryzjersko kosmetyczny Hairstylist Beata Kulak zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.

Klientka/Klient są zabezpieczeni podczas usług ubraniami ochronnymi i przed rozpoczęciem zabiegu powinni zdjąć biżuterię, zegarek, okulary, szaliki itp.a także pamiętać o nieruszaniu w miare możliwości

Salon nie bierze odpowiedzialności za pozostawione rzeczy, ubrudzone ubrania lub zagubioną biżuterię.

Salon jest monitorowany 24h a materiał z CCTV jest archiwizowany dla celów bezpieczeństwa Klientów oraz salonu. Materiały video nie są przetwarzane i nie są wykorzystywane do marketingu. Stanowią jedynie dowód dla właściwego organu np. Policja. 

Nie zwracamy pieniędzy w ramach reklamacji. Każda forma i próby wyłudzenia pieniędzy (fikcyjne i nieprawdziwe reklamacje)

zostaną natychmiast zgłoszone do właściwego organu i na Policję. 

W razie jakichkolwiek sporów, w których nie uda się nam dojść do porozumienia wtedy będziemy odnosić się sztywno do owego regulaminu.

Kontakt